luni, 10 decembrie 2007

Cum conectezi Huawei u120S la comp ?

Pentr a putea transfera poze si melodii de pe acest mobil pe comp in primul rand vei avea nevoie de un cablu miniUSB (cum sunt acelea de la camerele foto sau mp3playere).

1. Downloadeaza acest fisier si dezarhiveaza-l : Mobtime si driverele.









2. Introdu cablul in mobil si calculator (vei vedea ca se si incarca direct de la USB) . Instaleaza cele 2 drivere din folderul pe care l-ai descarcat.

3. Daca driverele s-au instalat bine vei gasi in Device Manager : "Mobile Adapter - 3G PC UI" si "Mobile Adapter - 3G Modem" .



4. Instaleaza programul MobTime cu tot cu patch.

5. Ruleaza "Cell Phone Manager" si selecteaza Options











6
. Selecteaza portul pe care ai conectat mobilul. Incearca-le pe rand sau in Device Manager gasesti COM-ul exact (vezi pasul 3). Apasa OK si gata. Acum poti transfera fisere pe mobil.













41 de comentarii:

alextudi spunea...

nu imi merge driverul 1 ce fac?

John spunea...

Ti-am trimis mail :)

Cerbu spunea...

Nu imi merge driverul 1 :( Ce ma fac ????? Trimitetimi si me un mail va rogggg multt!!!!!

Unknown spunea...

Ms mult mie imi merg..... toate dar telefonu meu nu accepta nimik....:)) e ciudat rau de tot vede telefonul vede tot...si cand vreau sa pun un fisier nu ma lasa...telefonul nu permite... si eu nu vad nici un fisier in telefon.....sa pot lua ceva...din el e nasol rau asta

Unknown spunea...

Verifica setarile facute in pasii 3 si 6.

7up spunea...

salut .. mie mi-a mers din prima .. nu stiu cum de voi vati "blocat" .. oricum va urez succes ! (in 5 minute lam instalat ! )

7up spunea...

mie mi-a mers din prima instalarea .. nu stiu cum voi vati "blocat" .. oricum succes in continuare !

skorpion spunea...

nu imi merge driverul 1 :( ! nu aveti altul ? ce sa fac ?

Atti spunea...

Nici mie nu-mi merge driverul 1, si nu am portul respectiv, imi apare doar COM1 cu care nu functioneaza. Ce am de facut?

Unknown spunea...

In cartea telefonului scrie ca poate fi folosit ca modem pt un pc care nu are internet.Am incercat...dar degeaba!Sunt multe setari si complicate!A reusit cineva sa se conecteze la net cu telefonul?

luisnetro spunea...

nu pot sa incarc nimic pe tel de pe pc .imi cere sa inregistrez softwearulsi nu stiu cum se procedeaza.va rog o indicatie

radu94 spunea...

nici mie nu mi-a mers driverul unu? ce fak?va rogg ajutatima...id de mess radu_p_94

tiberius64 spunea...

toate bune ,instalate,(poate am gresit la pacth?),cand deschid Call Manager cere o parola de 15 cifre care se gaseste pe un site cu 14,89euro.Tehnicul RDS sugereaza cautarea unui alt program GRATIS de conectare.Va rog ,o sugestie!

Alexandru spunea...

Nu reusesc sa instalez driver-ele. Exista o singura extensie exe., se instaleaza "ceva" in sistem MS-DOS iar mai apoi nu se intampla nimic. Va rog sa ma ajutati sa instalez driverele.

davio 26 spunea...

salutare
nici eu nu am reusit sa instalez driverul 1
ce fac mai departe?
please
id mess calusaru_marian

Unknown spunea...

Pentru cine nu se descurca sa gaseasca ieftin card MicroSD sau cablu de date, o alternativa e aici!

Mirtzea $hMy spunea...

nu merge instalat dreiver 1...apare o fereastra neagra si dispare imediat intr'o fractiune de secunda...asta e problema! Daca a aflat cineva ce se poate face...mail: mirtzea_shmy@yahoo.com..mersi anticipat!

Nitta spunea...

Nu imi merge driverul 1!! Ce sa fac?daca a aflat cineva ce poate face
email:anita_annamaria@yahoo.com
Varog trimitetimi un mail!!

Lucks spunea...

mie imi cere un cd-key..sau ceva in genul asta,,sa pot sa trag ceva in telefon...are cineva asa ceva,va rog??!?!?

jazz_air spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
jazz_air spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
raul spunea...

Ajutor!!!nu merge primul driver cum s fak s mearga sau se gaseste in alta parte???raspundeti plz

raul spunea...

AJUTOR!!!nu merge primul driver cum fak s mearga?sau se gaseste in alta parte??raspundeti pls

carlos spunea...

nu merge driver 1 plss helpp ... un maill care imi tr si mie plsss :X seba_carlos2006@yahoo.com

carlos spunea...

nu merge driver 1 ... :( care ma ajuta si pe me cu un maill sau ceva plsss :X:X

Unknown spunea...

se pare ca am aceeasi pb. ca si ceilalti. nu merge driverul 1. daca se poate un mail .

anda_anda spunea...

de ce nu imi merge sa iau imagini de pe telefon?

madacris spunea...

nu merge driveru numai asta stiti sa spuneti?ce va trebuie atatea drivere si softuri nu inteleg.daca nu stiti s aumblati cu telefoanele nu le mai uzati degeaba.pur si simplu merge cu un cablu de date de motorola v360 atunci cand ai card bineinteles.dai copy si paste pe card .nu vad ce e atat de greu.luati-va card cablu de date si gata nu mai omorati telefonu

madacris spunea...

merge si muzica si camera si imaginile absolut tot.mie mi se pare un telefon foarte bun in afara faptultui ca nu are infrarosu si blootooth.e un telefon destept nu stie oricine sa mearga cu el.

Anonim spunea...

VREAU SA CUMPAR UN TELEFON DUAL SIM IN CARE SA FOLOSESC CARTELA DIGI.MOBIL. AM TOT CAUTAT PE NET DAR NU REUSESC SA IDENTIFIC NICI UN DUAL SIM 3G. MA POATE AJUTA CINEVA?! UN RASPUNS PE MAIL AR FI SUPER: rentogroup@yahoo.com. MERCI MULT!

Erunestian spunea...

A mers totul din prima... Pt cei care tot comenteaza ca nu merge driverul 1, etc... Chemati si voi un profesionist sa va instaleze driverii ca voi nu va stiti. Asta e adevarul.

Spirachi spunea...

eu am reusit sa il instalez programul in cp dar nu accepta tlf sau soft-ul telefonul ce am de facut va rog sa imi ziceti si mie plisssss

andrey spunea...

eu nu gasesc DEVICE MANAGER ...:D ..ma ajutati si p mine??

YouTube Movies [ Videoclipuri ] spunea...

operatiune refuzata .. dc ? :(( nu accepta nimik X(

AllyN spunea...

Nu imi merge driverul 1...ce trebuie sa fac ! Astept raspuns pe sava_alin@hotmail.com

Unknown spunea...

parerea mea este sa va luati Card Micro SD si asta e terminati balciu e mult mai simplu eu unu asa am facut si numai am treaba cu nimica

iacosty spunea...

nu pot sa transfer nimic in telefon!cred ca are memorie "0".De unde pot cumpara un card de memorie?
Multumesc.

incubus spunea...

ATENTIE: In arhiva pe care o downladati baietii "veseli" au pus si un micut virus. El se numeste Virtl.28352 Trojan si este chiar patch-ul inclus cu darnicie in "pachet".

Unknown spunea...

imi apare o fereastra neagra de ms-dos si imi dispare imdiat dupa
help!!!
mail : ancacrazy@gmail.com

Katttusssz spunea...

Softurile functzioneaza okay. DUPA ce ati instalat driverul, instalatzi programul de comunicare. Patchul nu are virus. Cand setatzi portul ptr. comunicare, nu uitazi, sa selectati din lista HuAwei. Altfel nu va comunica cu telefonul.

Ionel spunea...

Salut! Am si eu un telefon de asta Vodafone 715...chestia e ca as vrea sa l resoftez si habar nu am cum...ma puteti ajuta?? imi trimiteti un meil pe : sionel90@yahoo.com

chestnuts.ro — cupoane si castane pentru millenials

Azi sa lansat unn nou site de cupoane pentru magazine si aplicatii din Romania. Poti gasi promotii si reduceri pentru Grovy (livrare superm...